søndag 19. september 2010

Bueskytting med Robin Hood






9 kommentarer:

  1. hihi, ja med robin hood :) skikkelig tøff kar vet jeg :) KJempe kule bilder!

    SvarSlett
  2. Kjøp dere en tradisjonell bue og heng dere med for faen!

    SvarSlett
  3. men hvor er bildene jeg tok av deg da lillejohn?

    SvarSlett
  4. er DET robin hood? jeg trodde det var en kar fra stokke.. hehe. my mistake. ;) kule bilder! serlig det nærbilde..

    SvarSlett
  5. aha...så det er han altså, har lurt lenge på det der :) Råstilige bilder!

    SvarSlett
  6. Dette har jeg forsøkt gitt, og morro sa du :-))))

    Ditt siste bilde her, sukk, helt mega, selv om han var da slett ikke værst den flintskallen heller, he he

    SvarSlett
  7. Flott serie. Liker også godt et av det nest siste her. Hvor du ser pil og blink med stor blender :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  8. He he- han der har jeg sett før. Tar fra de rike og gir til de fattige.. ja ja- kanskje det kan komme en slant en dag;)
    Stilige bilder- likte veldig godt nærbildene jeg og.

    SvarSlett
  9. Liker serien din! Det nest siste ble originalt og tøft!

    SvarSlett