søndag 7. mars 2010

Tåke i Larviks fjorden


9 kommentarer:

  1. Veldig flotte bilder av sjøtåke..passet godt i gråtoner.

    SvarSlett
  2. Stilige og minimalistiske bilder :)

    SvarSlett
  3. Begge dine to siste bilder var flotte faktisk, stilig, godt til øye kjenner jeg :-)

    SvarSlett
  4. Der var det dårlig sikt, men så enkelt og elegant det ble.

    SvarSlett
  5. Her skal du ha tungen bent i munnen om du ferdes til sjøs. Men fine bilder ble det!

    SvarSlett
  6. Nydelig!!! Det siste fikk jeg sånn 2. verdenskrigfølelse av. Tror jeg, ettersom jeg er litt for ung til å ha følt noe på den tiden... ;)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder ... jeg hadde nok ikke giddet å gå ut en gang hvis jeg så at tåka lå så tett. Skjønner at det ikke er været det kommer an på, men fotografens øye!

    SvarSlett
  8. Å så kule bilder! Disse likte jeg kjempegodt! Særlig nr. 2!!!

    SvarSlett
  9. Disse er kule begge to. Tåke er ingen hindring i å få bra bilder :)

    SvarSlett