søndag 12. juli 2009

Lekte litt med fargene og syntes det blei litt kult.

6 kommentarer:

  1. Bildet vart kult. Dette bildet inviterar til å gå tur innover og innover i bildet, stilig.

    Takk for hyggeleg kommentar på bloggen min. Har kikka litt rundt på din også, og du tar flotte bilder. Håpar det er greit at eg legg deg til blogglista mi?

    SvarSlett
  2. ahhh jeg vet hvor du har vært.. har hatt lyst til å stoppe der maaange ganger men aldri fått ut fingern. inmmari kult!!! Ser ut som ett jorde fullt med marshmallows

    SvarSlett
  3. Kjempestilig, og fargene rundt om på de norsk jorder begynner å bli så bra nå. om litt når kornåkrene står å sitt beste, ja da skal jeg i en jeg også :-))

    Likte de melkehvite kuene under her kjempegodt også jeg da!!

    SvarSlett
  4. Det syns jeg og :)

    SV: Tusen takk for mange kommentarer hos meg :) Får jeg lov å legge deg til på sia mi? =)

    SvarSlett
  5. Beautiful photo ! Thanks for sharing.

    SvarSlett