onsdag 21. juli 2010

Båt på ett lite tjern i Tuddal

6 kommentarer:

  1. Wow, flott bilde!! Og ikke minst ble jeg overrasket når jeg fikk inn her nå, trodde jeg hadde kommet feil. fiiin side :)

    SvarSlett
  2. Pent bilde Håvard, knallfint etterbehandlet, ble lekkert med solen som titter ned på den "slitne" båten i sivet.

    Bloggen din har blitt veldig pen nå, ble overrasket med en gang jeg kom inn her, hehe, men bildene er ikke til å ta feil av :)

    *- Fint oppe ved Holmfoss, mange flotte småsteder rundt der også :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde fra nabobygda mi heime i Telemark. Skikkelig fin side du har fått.

    SvarSlett
  4. Vakkert! Det bildet ble jeg litt "misunnelig" på! Skulle gjerne hatt det på min egen minnebrikke :o)

    SvarSlett
  5. Et vakkert bilde av deilig norsk natur!

    SvarSlett