lørdag 1. mai 2010

Camping liv



10 kommentarer:

  1. Haha... nå lo jeg godt, så for meg skikkelig campingferie jeg nå .. stilige bilder

    SvarSlett
  2. Den har nå sol å den ser..., mer enn hva vi har i midt Norge om dagen...

    SvarSlett
  3. Det såg litt kjedeleg ut det campinglivet der:-) Men ein skal jo gire ned i ferien så den ligg godt an til å klare det..

    Likte veldig godt bildene dine av Noas ark, nydelege!

    SvarSlett
  4. der lurte meg du godt! stilige bilder!

    SvarSlett
  5. Hehehe, knall flotte bilder!

    SvarSlett
  6. haha, så stilige!!! Kjempe kule bilder :)

    SvarSlett
  7. Hehe, gikk på limpinnen jeg! Flotte macrobilder:)

    SvarSlett
  8. Kan man ønske mer, et eviglangt liv med camping :) Virkelig flotte bider av "bobilen" :)

    SvarSlett
  9. Tack för besöket!
    Läckra macrobilder du visar!

    http://macros.blogg.se/

    SvarSlett