søndag 6. desember 2009

Opel




13 kommentarer:

  1. Der ja..en Kadett formoder jeg..
    sikkert farger og litt rust du kunne fått fram her. :))

    SvarSlett
  2. Jeg likte bildene kjempegodt i B/W, jeg! Fikk frem følelsen fra 50-60 tallet, med brylkrem i håret og strutteskjørt!

    SvarSlett
  3. Stilig!!!

    ...men ingen bud legges inn herfra nei... he he

    Fin fin ukestart til deg.

    SvarSlett
  4. Konstant i Opel! Ingen bud kommer herfra heller :o))

    SvarSlett
  5. Love it!! Skulle gjerne vært der disse bildene ble tatt forresten! :)


    Stemningsfulle og flott bilder!

    SvarSlett
  6. Stilige utsnitt av Opelen, litt annet førermiljø den gang, kontra i dag :)

    SvarSlett
  7. Stilige bilder,men den opelen har nok sett sine beste dager ja:)

    SvarSlett
  8. Poor little thing. Top one is my favorite.

    SvarSlett
  9. Stilige bilder av en bil som sikkert også var veldig stilig en gang ;-)

    SvarSlett
  10. stakkars opelen...han står nok og tenker på fordums tider... ;) kjempestilige bilder du har tatt her altså!.. :)

    SvarSlett
  11. stilige bilder Håvard. Var det denne dere fant når Kristin ringte eller?

    SvarSlett
  12. Gammal og god den der:-) Men eg har hatt min del av gamle biler som har sjel, så eg legg heller ikkje inn bud:-)Fine bilder!

    SvarSlett